divendres, 27 de febrer del 2009

Hola! Sóc l'Alejandra


Hola! Bon dia!

Què tal esteu?

Jo estic molt bé!.

Em dic Alejandra López.

Sóc d’Honduras, però ara visc a Catalunya, a l’ Hospitalet de Llobregat amb la meva mare i el seu marit.

La meva adreça és carrer Llança.

La meva mare es diu Ruth López i el meu pare es diu Jhonnatan Galindo. El meu germà es diu Jhonnatan, la meva àvia es diu Rosa Miranda, el meu avi es diu Pedro López. i els meus cosins son als següents: el Fernando, el Gabriel, la Dània, el Santitos, l’Amalia, l’Anthonio, la Victoria, la Lucia, l’Adriana, la Rosa, la Melani, i en Kevin.

M’agrada anar amb els meus amics que són la Mayra, la Mary, la Rosmeli, en Wayo, en Leonardo, la Diana, la Brenda, en Pawer i en Christian, en Peter i l’Ivan.

El que més enyoro del meu país és la meva família i els meus amics.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada